
Markalar için yatay tanıtım dediğimiz olgu günümüzde etkin bir şekilde kullanılmaktadır. Söz konusu mantıkta marka kendi hizmet alanında direkt tanıtım ve reklam çalışmalarının yanı sıra adına “gerilla reklam” da denilen dolaylı ve sosyal içerikli mesajlar ile geniş hedef kitlesi ile duygusal bağlar kurmaktadırlar.
Sosyal sorumluluk projeleri, kamu spotları, tarihi ve turistik belgesel sponsorlukları, özellikle çocuklara dokunan daha sempatik ve toplumsal faydayı gözeten mesaj içerikli projeler markaların kendilerini ifade ettikleri uzun vadeli ve kalıcı tanıtım yolları arasında yer almaktadır.
Bir şekerleme markasının bayramda aile büyüklerini ziyaretin önemini anlatması, bir araba markasının çocuklar için babacan bir tavrı konu edinmesi, bir enerji dağıtım firmasının enerji kullanımındaki israfı ele alması bu örneklerden sadece birkaç tanesidir.
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZIN